פתרונות טעינה חכמים

פתרונות טעינה לבתים פרטיים

הפוך את חווית הטעינה שלך באמצעות פתרונות הטעינה המתקדמים שלנו לרכבים פרטיים. המערכת שלנו מציעה מגוון יתרונות, כולל חיסכון של 50% בעלויות התשתית, כלי ניהול לקוחות כגון אפשרויות חיוב ואשראי, מעקב אחר היסטוריה וניתוח התנהגות, ומערכת סליקה פרטנית לכל לקוח. בנוסף, מערכת הסליקה והדוחות שלנו מקלים על ניהול ועדי בתים. באמצעות מערכת ניהול הזמן שלנו, אתה יכול גם לנהל תורי עומס ותזמון, להבטיח שתמיד תהיה לך גישה לתחנת טעינה כשאתה זקוק לה. ועם החיבור האוניברסלי שלנו לכל סוגי הרכבים בשוק (כולל טסלה), תוכלו ליהנות מחוויית טעינה חלקה ונטולת טרחה.

פתרונות טעינה לבתים משותפים

שדרג את הבית המשותף שלך עם פתרונות הטעינה המתקדמים שלנו לרכב. תהנה מחסכון של 50% בעלויות תשתית, מערכות סליקה בודדות וכלים לניהול לקוחות כמו אפשרויות חיוב ואשראי, מעקב אחר היסטוריה וניתוח התנהגות. מערכת הסליקה והדוחות שלנו הופכים את ניהול ועדי בתים, חברות ניהול וציי רכב אוטומטיים לנוח, בעוד מערכת ניהול הזמן שלנו מבטיחה ניהול ותזמון יעיל של תורי עומס. בנוסף, החיבור האוניברסלי שלנו מתאים לכל סוגי הרכב (כולל טסלה) העמדות המאובטחות שלנו מאפשרות רק הפעלה דרך האפליקציה, מה שהופך את טעינת הרכב החשמלי שלך לקלה ובטוחה.

פתרונות טעינה למתחמים מסחריים

פתרונות הטעינת המכוניות שלנו למתחמים מסחריים מציעים מגוון יתרונות, כולל חיסכון של 50% בתשתיות, כלי ניהול לקוחות, מערכות סליקה בודדות וחיבורים אוניברסליים לכל עמדות הטעינה, כולל טסלה. מערכת ניהול הזמן שלנו מייעלת את ניהול תורי העומס ותזמון, בעוד שהעמדות הבטוחות שלנו מופעלות רק עם משתמשים מורשים. בנוסף, עלויות התקשורת הנמוכות שלנו מבטלות את הצורך בפריסת תשתית. עם פתרונות הטעינה שלנו, מתחמים מסחריים יכולים להפחית עלויות ולייעל את צרכי הטעינה של EV שלהם. הצטרף לעתיד של תחבורה בת קיימא עם פתרונות הטעינה החדשניים שלנו!

פתרונות טעינה למוסדות וממשל

חברת Vimore שמה לנגד עיניה את כלל הרכבים וביניהם רכבים המשרתים את המוסדות והמשרדים הממשלתיים. החברה פיתחה פתרון אינדיבידואלי כולל, כך שכל עובד שנוסע ברכב ממשלתי או מוסדי יקבל מענה, הן במקום העבודה והן בביתו הפרטי, ללא צורך בהתחשבנות אישית.

מערכת Vimore מנהלת את החשבונות אוטומטית, ללא התערבות  אנושית, בחסכון של תשתיות עד ל 50% ובמענה הולם לרגולטור במקרה הצורך.

פתרונות טעינה לציי רכב

מחפשים פתרון טעינה אמין וחסכוני לצי הרכב שלכם? הכירו את פתרונות טעינת המכוניות שלנו! המערכת שלנו מציעה מגוון יתרונות כולל חיסכון של 50% בתשתיות, מערכות סליקה בודדות, כלי ניהול לקוחות ומערכות ניהול זמן לניהול ותזמון עומסים. עם החיבורים האוניברסליים שלנו לכל עמדות הטעינה בשוק, כולל טסלה, אתה יכול לייעל את צורכי הטעינה של הצי שלך ולהפחית עלויות. בנוסף, עמדות הבטיחות שלנו מופעלות רק עם משתמשים מורשים, מה שמבטל כל חששות בטיחותיים. הצטרף לעתיד של תחבורה בת קיימא וייעל את צרכי הטעינה של צי הרכב שלך עם הפתרונות החדשניים שלנו!

פתרונות טעינה
ליזמים, קבלנים ואדריכלים

האם אתה יזם, קבלן או אדריכל שמחפש פתרון טעינה אמין וחסכוני לפרויקט שלך? קבל את פתרונות הטעינה שלנו! עם חיסכון של 50% בתשתיות, מערכות סליקה בודדות, כלי ניהול לקוחות וחיבורים אוניברסליים לכל עמדות הטעינה בשוק, כולל טסלה, המערכת שלנו נועדה לענות על כל צרכי הטעינה שלך. העמדות הבטוחות שלנו מופעלות רק עם משתמשים מורשים, מה שמבטיח בטיחות מירבית לעסק שלך. בנוסף, עלויות התקשורת הנמוכות שלנו מבטלות את הצורך בפריסת תשתית. הצטרף לעתיד של תחבורה בת קיימא וייעל את צרכי הטעינה שלך עם הפתרונות החדשניים שלנו!

פתרונות טעינה בהתאמה אישית

רשת Vimore פותחה בצורה מודולרית, הנותנת פתרונות לרכב בודד ועד לרכבים מרובים לכל לקוח.
בין אם הוא בית פרטי, בית משותף, חברות או חניונים, המערכת תתאים את הפתרון הרצוי לכל מצב ומצב, משלב התכנון והאספקה דרך ההתקנה והשירות החודשי.